3r i 4t (2016-17)

21 de juny de 2017. Esmorzar de final de curs.

Els nois i noies de Cicle Mitjà ens hem trobat l’últim dia de curs per a esmorzar plegats. Ha estat un esmorzar organitzat pels alumnes de 4t; ells van fer el llistat del que calia, van anar-ho a comprar i després ho han preparat.

Podeu veure’n fotografies clicant aquí.

Resultat d'imatges de esmorzar

18 d’octubre de 2016. Cicle Mitjà anem a la Biblioteca Municipal d’Ascó.

El dimarts 18 d’octubre els alumnes de 3r i 4t de l’Escola Sant Miquel d’Ascó vam anar a la Biblioteca Municipal a visitar l’exposició “A pencar!” sobre el món del treball als llibres infantils i juvenils.

Va ser una visita guiada per la narradora, actriu i titellaire Assumpta Mercader, que ens va explicar un munt de contes relacionats amb els oficis. Alguns d’ells els vam haver de representar nosaltres!

Va ser una sortida molt interessant i, al mateix temps, ens ho vam passar molt bé. Podeu veure’n fotografies si cliqueu aquí.

dscn0044