Una dinàmica que ens ha donat molt a parlar …

Healthy habits

El nostre projecte sobre els hàbits saludables ens ha portat a tractar l’alimentació saludable i la dieta equilibrada. En anglès, hem parlat del que vol dir “HEALTHY” i de quins són els anomenats “HEALTHY HABITS”. Aquí teniu enllaçat l’àlbum amb fotos de les activitats que hem fet dins i fora de l’aula:

English class:

What is PEACE?

A classe d’anglès hem parlat de situacions de pau i situacions en què no hi ha pau. És difícil explicar què és la pau però sí sabem relacionar la paraula PEACE amb altres idees que hi tenen molt a veure.
Aquí teniu un recull d’imatges i vídeos del treball que hem fet les Tortugues:

Sortida a Hortus

Aquest dimecres, Tortugues i Camaleons hem estat a Hortus (Samalús). Allà hem dissenyat la nostra parcel·la d’hort, hem sembrat i plantat pastanagues, ordi, … Hem vist de molt a prop els animals que hi tenien, els hem tocat i donat de menjar. Ens van explicar moltíssimes coses i ara potser, a partir d’aquesta experiència en surt un nou projecte!
Com us ho va passar, nois i noies de 2n? Deixeu els vostres comentaris.

Caga, Tió!!

Després d’haver estat donant-li de menjar, el nostre Tió, amb uns quants cops de bastó, ens ha cagat neules i torrons! Gràcies, Tió!! Cliqueu per veure’n les fotos i els vídeos:

Fem tallers de nadal

A cicle inicial, hem organitzat uns tallers per crear un detallet nadalenc. Ens ho hem passat molt bé treballant amb companys i companyes de les 4 classes de 1r i 2n.

Us cantem una nadala en anglès: Jingle Bells

Publicat dins de General | 2 comentaris

Visitem la Fira de nadal

Camaleons i Tortugues vam visitar les paradetes de nadal, vam conversar amb les botigueres i botiguers i vam comprar detallets per decorar el nostre arbre. Ah! També vam cantar i vam escoltar un conte del senyor de les currúpies!

Arriba el Tió de cicle inicial!

A l’escola tenim dos tions, el Tió d’Infantil, que es queda al vestíbul i el Tió de cicle inicial, que s’instal·la al pis de dalt. El nostre Tió és més petit i quan arriba a l’escola sempre s’amaga en algun lloc inesperat. Ens ho hem passat d’allò més bé seguint les seves pistes. Visca el Tió de cicle inicial!!

Anem al teatre!

Dofins, Balenes, Camaleons i Tortugues vam anar al Teatre Monumental a veure un espectacle de clown molt divertit!

Halloween in the English class!

Celebrem la Castanyada però a classe d’anglès, també aprenem i gaudim d’una altra festivitat que es celebra en aquesta mateixa data: Halloween!

Taller de jocs

Que bé que ens ho vam passar jugant als jocs que ens havien preparat a l’Abacus! Quin us va agradar més?

Visitem el CRARC

Al CRARC vam veure una tortuga caimà i unes tortugues petites. Ens va agradar veure una serp de color groc de 4 metres.
(Text escrit en equips cooperatius, classe de les Tortugues).
Cliqueu per veure les fotos de la sortida:

Ja tenim els equips cooperatius d’aquest curs!

Us presentem els nostres equips cooperatius! Ha estat divertit com ens hem arribat a trobar, oi? Ens hem posat uns noms molt ben acordats i ara ja estem preparats per començar a treballar plegats.

Tallers de rèptils i amfibis

Les Tortugues volíem veure tortugues terrestres i ho hem aconseguit! A classe, ens han portat alguns rèptils i amfibis; els hem pogut observar, tocar i hem descobert moltes coses sobre ells. Què és el que més us ha agradat d’aquest taller? Deixeu els vostres comentaris.
Cliqueu sobre la foto per accedir a l’àlbum: