Endevinalles musicals

Ens encanta anar a l’aula de música. Aquest dia la Lidia ens va fer unes endevinalles musicals tocant el carilló. Com les vam endevinar totes, com a premi vam poder tocar el carilló.

Aquí podeu veure els vídeos d’aquesta activitat. De ben segur que us agradaran

https://photos.app.goo.gl/RvRPJQqQdT6XxtYPA

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’abella Bimba ha anat a casa de la Laia

Quin cap de setmana més intens que han passat la Laia i l’abella Bimba. Han fet un munt d’activitats juntes i s’ho han passat molt bé. Han jugat amb plastilina, han mirat dibuixos de l’abella Maya, han fet curses amb patinet amb el cosí de la Laia.

La Laia ha cuidat molt bé a l’abella, Han esmorzat mel amb llet i quan han sortit han abrigat a la bimba perquè no es constipés.També li ha ensenyat contes abans de dormir.

I també l’abella Bimba ha acompanyat a la Laia a la piscina  i el diumenge al parc Caramar del Masnou, on hi han muntat al trenet.

I aquest cap de setmana l’abella ha anat a una altra festa d’aniversari. Aquesta vegada era la festa d’una amiga de la Laia de l’escola bressol.

Moltes gràcies a la Laia i a la seva família per aquest cap de setmana tan genial!

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Les abelles comencem a fer racons!

Aquest segon trimestre l’hem iniciat amb moltes ganes i empenta! Es nota que ens estem fent grans i cada vegada, ens mostrem més autònoms. Per això, hem començat a fer racons!!
Els racons són una metodologia d’aprenentatge, que ens ofereix l’oportunitat de dividir l’aula en 11 espais diferents (racó de la pissarra, racó de la pissarra digital, racó de llengua, racó de mates, racó de grafisme, racó de plàstica, racó de construccions, racó de joc simbòlic, racó de motricitat fina, racó d’experimentació i observació, i racó de biblioteca). Durant les sessions de racons, cada infant pot escollir el racó on vol anar, de la mateixa manera que pot canviar de racó o repetir-los tantes vegades com vulgui, però sempre respectant el nombre d’infants establerts a cada racó.
Aquesta metodologia té com a objectiu l’autogestió dels infants i el desenvolupament de la seva autonomia, alhora que respecta tant el ritme d’aprenentatge com els interessos dels infants.

A continuació, podeu veure un recull d’imatges  i vídeos de la primera roda de racons. Esperem que us agradi!

https://photos.app.goo.gl/sJhQghBiLwje5YQp7

 

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Matemàtiques manipulatives

Continuem fent el treball de matemàtiques amb diferents propostes de manipulació on treballem diferents aspectes matemàtics, en petit grup.

Així, les propostes han estat:

Capsa de les sorpreses: mitjançant el tacte, hem de dir quin objecte hi ha dins. Un cop tret, anem fent classificacions (retoladors, cotxes, colors, pinces…)

Cub de Rubik; manipulem el cub de Rubik i plasmem els colors d’una cara a una plantilla.

Gots de colors: confegim estructures amb els gots agrupant-los per colors.

Peixeres: Col·loquem tants peixos a la peixera segons el nombre que aquesta indica.

Conjunts d’1 i de 2: Enganxem dins de cada conjunt 1 o 2 adhesius segons el nombre indicat.

 

https://photos.app.goo.gl/dnstvd5mSNDRdguE8

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’abella Bimba ha anat a casa de l’Andrés

La nostra abella Bimba continua les seves aventures de cap de setmana.I aquesta vegada ha anat de visita a casa de l’Andrés. I realment ha estat un cap de setmana molt divertit.

L’Andrés li ha ensenyat les seves joguines, on hi havia molts pirates i dracs, li ha tocat la guitarra i li ha explicat un conte de dracs.

També han anat junts a la piscina i a jugar al parc.

Gràcies Andrés per compartir tants bons moments amb la Bimba!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Juguem amb els Bee Bots

Mireu que bé que ens ho hem passat aquesta tarda jugant amb els Bee Bots. Aquests robots són unes simpàtiques abelles que tenen uns botons a la part superior ,que són els que les fan moure, endavant-endarrere-un costat i l’altre costat.

Amb aquest vídeo podeu veure com aprenem a fer anar els Bee Boots.

https://vimeo.com/386843355

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’abella Bimba ha anat a casa de l’Aleix

Aquest nou any la nostra abella vol continuar passant els caps de setmana a casa dels nens i nenes de la classe. I el primer nen que s’ha portat a la Bimba a casa ha sigut l’Aleix.

Quin cap de setmana més emocionant que han viscut tots dos!! Han compartit jocs, han vist a la TV dibuixos d’abelles, han dormit junts.

I per sortir al parc o a passejar, l’Aleix ha abrigat molt bé a la Bimba perquè no es refredés.

Ah!, i la Bimba ha estat convidada a la festa d’aniversari del tiet Oriol.

Moltes gràcies a l’Aleix i a la seva família per haver cuidat tan bé a la Bimba!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Aniversari Muhammad

En Muhammand és el nen més petit de la classe. Va fer 3 anys el 30 de desembre. Com aquell dia no hi havia escola, ja que estaven de vacances de Nadal, ho hem celebrat ara.

Moltes felicitats Muhammad!!

 

   

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Treballem la consciència fonològica!

El treball de la consciència fonològica a educació infantil és molt important per aconseguir un bon aprenentatge de la lectura i l’escriptura.

Cada dijous a la tarda treballem una estona de  consciència fonològica en petit grup ja que l’altra petit grup està fent psicomotricitat.

Aquesta tarda hem proposat una altra activitat divertida, dinàmica i significativa que ha agradat molt als nens i nenes de la classe, que és bufar fort diferents materials com una espelma encesa, bufar purpurina  i arrossegar bufant una pilota de porexpan al terra, o  fer-la passar per una construcció.

https://photos.app.goo.gl/CULCHfZ815H1SezA6

 

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Treballem el número 2

Aquesta setmana hem treballat el número dos mitjançant diferents jocs i suports, per relacionar el número amb la seva quantitat i per veure quina forma té.

https://photos.app.goo.gl/uDSshhb8HKgsxK3r9

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari