Bona tarda famílies.
Us deixo un vídeo perquè pugueu recordar diversos moments viscuts. . Us adonareu de com han crescut.
Fins aviat. Un petó i abraçades virtuals.
Bona tarda famílies.
Us deixo un vídeo perquè pugueu recordar diversos moments viscuts. . Us adonareu de com han crescut.
Fins aviat. Un petó i abraçades virtuals.
La nostra abella Bimba ha passat un cap de setmana molt divertit amb l’Iyad i la seva família. Han passat el dia junts, jugant i dormint junts. Han sortit a jugar al parc i han vist junts un partit de futbol on jugava en Jihad , que és el germà gran de l’Iyad.
Moltes gràcies per aquests moments fantàstics que heu compartit amb la Bimba.

Com ja sabeu, aquest segon trimestre hem començat a fer els racons i, la veritat, és que cada vegada ens hi sentim més còmodes i ens mostrem molt més autònoms!
En aquesta roda, com sempre, hem pogut escollir entre les propostes que oferien:
Racó de llengua: Les lletres magnètiques.
Racó de matemàtiques: Cerquem les parelles.
Plàstica: Fem animals amb plastilina.
Motricitat fina: Joc de les abelles.
Taula de llum: experimentem amb formes i colors.
Construcció amb troncs .
Joc simbòlic: cotxes.
Pissarra digital: joc clic dels colors.
Pissarra: escrivim el nostre nom i el dels companys/es.
Cavallet de pintura: creació lliure
Biblioteca: Gaudim de llibres nous
Aquest segon trimestre hem conegut l’artista Jackson Pollock, un artista que pinta, però sense tocar el pinzell al paper. Hem descobert la tècnica del “dripping” i mitjançant el moviment lliure del gest i de la pintura en caure tot formant esquitxos i regalims. Hem utilitzat els colors negre, marró, vermell, groc, verd i blau, que eren els que més agradaven a Jackson Pollock.
També ho hem treballat a la pissarra digital, movent i clicant el ratolí , gràcies a aquest enllaç:
http://www.jacksonpollock.org/
Utilitzant la seva tècnica, hem realitzat les nostres obres d’art, mireu mireu:
Com divendres passat tornàvem de les colònies , no vam poder tallar la cama de la Vella Quaresma. Per això, avui dilluns ens hem reunit tots per fer-ho.
Els encarregats de fer aquesta operació han sigut dues abelles, l’Andrés i la Valentina i tots els hem animat cantant la cançó “serra la vella”.
![]() |
![]() |
![]() |
Aquí us deixem un vídeo d’una cançó de la vella quaresma que ens ha agradat molt
Ja hem fet les colònies a la granja de Santa Maria de Palautordera. Han sigut dos dies molt emocionants, on no hem parat de fer activitats, hem passat tot el dia junts i hem dormit a una habitació molt gran tots junts.
Hem vist a la Nana Bunilda i hem superat totes les proves per ser Bisbis!!
Ha sigut superdivertit i encara que esgotats, hem arribat molt contents i emocionats.
Aquí teniu un vídeo amb un recull del que han sigut aquests dos dies.
Aquest mes de febrer hem celebrat l’aniversari de l’Owen. Ens ha convidat a esmorzar un pastís i hem cantat l’aniversari feliç i hem vist un vídeo amb una cançó d’aniversari en xinès. No enteníem res, però l’Owen sí i estava molt content!!


Per fi va arribar un dels dies més esperats i divertits de l’any: l’arribada de la Carnestoltina per començar uns dies de festa i disbauxa. Comença el Carnaval!!!
Mireu quina rebuda li vam fer a la Carnestoltina a l’escola.
https://photos.app.goo.gl/zBV77n5FfCBNYa697
L’abella Bimba ha passat un cap de setmana genial amb l’Alexandra i la seva família. Han estat uns dies molt intensos i plens d’aventures i experiències.
Primer l’Alexandra va portar a l’abella a la classe d’anglès, on la bimba va estar molt atenta a tot el que s’explicava.
I dissabte, van anar a l’Aquàrium de Barcelona. Allà van poder veure molts peixos de colors, pops, pingüins, cavallets de mar i taurons!!!!
I diumenge, després de passar un dia molt divertit saltant i ballant al parc de boles i jugant a casa amb l’Alexandra i la seva germaneta petita, l’Ona, l’abella va passar per la rentadora.
Que neta i quina bona olor que feia la Bimba quan va arribar el dilluns.
Moltes gràcies per cuidar-la tan bé.
