PSICOMOTRICITAT

Enllaç d’hàbits i rutines

Enllaç tirar la muralla

Enllaç joc lliure i moviment

Enllaç joc simbòlic

Enllaç recollir el material

Aniversaris del primer trimestre

Aquest primer trimestre hem celebrat els aniversaris de la Noa, en Marc, en Joao, en Luca, en Juan i en Kai.

Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquests dies tan especials. Compartim amb vosaltres la cançó que cantem abans de bufar les espelmes:

“Avui et felicitem i et cantem amb alegria, els petits i els més grans us diem tots per molts anys!”

Aniversaris Abelles Primer Trimestre 2023/2024

UN DIA A CAN GEL

La setmana passada vam anar d’excursió a Can Gel. Va ser una gran experiència. Vam sortir ben d’hora al matí amb autocar cap a Can Gel (Canyamars). Just arribar vam esmorzar per agafar forces i vam anar a descobrir la Vaca Gelatina i tota la seva història. Tot seguit vam visitar la granja, començant per les vaques. Després vam veure oques, ovelles, cabres, cavalls, un ase, gallines i porcs. Finalment, vam anar a la nursery i vam donar un biberó als vedells.

Cansats i cansades de tantes emocions, vam seure a dinar i després vam jugar una estona. Per arrodonir el dia, vam caminar fins al bosc dels tions. Quina emoció veure’ls!

Us deixem un petit recull d’imatges de la nostra aventura!

SANTA CECÍLIA

Estimades famílies,
El passat 22 de novembre vam celebrar a l’escola la festa de Santa Cecília, patrona de la música. Al matí vam fer una audició musical de la peça “El vol del Borinot” de Nikolai Rimsky-Korsakov i vam proposar als infants un joc ben divertit: convertir-se en el ràpid borinot i dibuixar el seu vol damunt del paper. Que bé que ho van passar!

A la tarda, vam anar de concert al gimnàs de l’escola. Alumnes més grans i famílies ens van oferir algunes peces musicals per tancar la jornada amb alegria.

Us deixem un petit recull d’imatges.

Sortida a la floristeria

El dimarts les Abelles vam sortir a fer un passeig pel barri. A través del projecte d’aula estem descobrint que les abelles els hi encanten les flors i que les necessiten per viure.

Prèviament a la sortida, un matí vam passejar pel pati de l’escola i vam agafar una petita mostra de les flors que hi viuen. Un cop a l’aula alguns infants van expressar que al pati de la nostra escola hi havia moltes flors i d’altres que n’hi havia poquetes.

Així que vam decidir, dies després, caminar una mica pels voltants de l’escola a veure si descobríem flors. Quina sorpresa que es van endur els infants quan van veure flors a les jardineres de la Plaça Santa Anna i quan finalment vam arribar a la Floristeria on ens van deixar apropar-nos amb molta cura a les flors i observar-les de ben a prop. N’hi havia moltes, de colors, formes i olors diferents. Són tan boniques!- expressaven alguns infants.

Després de realitzar aquesta sortida els infants van compartir alguns pensaments interessants que ens ajudaran a continuar endavant amb el nostre projecte.

Les abelles ens endinsem en la tardor

Hem iniciat el curs fent una descoberta al voltant de la tardor. A través de diferents propostes hem observat els elements més característics de l’estació, aturant-nos a descobrir la seva màgia, els seus colors.

A continuació us compartim un petit recull d’imatges.

Les abelles ens endinsem a la tardor

Aniversaris mes de Juny

AQUEST ÉS EL DARRER MES D’ESCOLA, I COM CADA MES TENIM ALGUN COMPANY/A QUE ES FA GRAN!, I PLEGATS HO HEM ANAT CELEBRANT AL LLARG DEL CURS I AQUEST MES DE JUNY NO HA ESTAT MENYS.

HEM CELEBRAT L’ANIVERSARI D’EN LORIÉN ,L’ENZO, L’ARNAU, LA DHARIANA, LA JUDE I LA VIRGÍNIA. TOTS HAN FET 4 VOLTES AL SOL.

FELICITATS!!

Les Abelles fem molta feina a psicomotricitat

Hola famílies,

Ja arribem al final del curs i amb aquest, us deixem un recull del millor treball fet per les Abelles:

CROMA DELS VIATGES

Per acabar el projecte dels viatges, hem fet una pel·lícula on gràcies a la tècnica del croma ens veiem com si estiguéssim dins de les imatges de veritat.

Un dia ens vam gravar davant una cortina de color verd. I un altre dia, com si fos màgia, vam veure que estàvem dins de les imatges, com si estiguéssim de veritat al lloc on volem viatjar.

Podeu veure les pel·lícules dels nostres viatges clicant l’enllaç corresponent:

AUSTRÀLIA

EGIPTE

KÈNIA

LAPÒNIA

NOVA YORK

POLINÈSIA

SUÏSSA

XINA

FEM LA MALETA

Un moment important de tot viatge és fer la maleta. Nosaltres l’hem fet amb l’aplicació Scratch. En aquesta activitat primer hem pensat què necessitàvem per fer el viatge, quin tipus de roba cal triar. Així anem arrossegant cada un dels objectes o peces de roba dins la maleta. Per acabar, podem revisar el resultat final. Mentre fem la maleta, anem dient i raonant el que triem, i per això també ha estat una activitat de llenguatge oral molt interessant.

Com els ha agradat molt, deixem l’enllaç per si voleu animar-vos a fer-ho a casa.