Uf!! Boníssima aquesta mona!!

Cada grup de parvulari ha elaborat la seva Mona de Pasqua. Ens ho hem passat molt bé, ens hem llepat els dits, i ens hem ben atipat. Mireu, mireu !!!


Accions

Informacions

Cap resposta

Una resposta a “Uf!! Boníssima aquesta mona!!”

6 04 2016
Núria Gort i Vilardell (17:50:52) :

Molt bé pels alumnes i les Mestres, és bó seguir les tradicions i al mateix temps llepar-se els dits!!!

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>