Hem experimentat amb l’aigua

Els nens i nenes d’educació infantil hem fet transvasaments d’aigua amb diferents mides i formes de recipients. Ens ho hem passat molt bé jugant amb l’aigua i compartint aquesta activitat amb tots els companys d’infantil.



Sortida a la “Font de la Sala”

Els elefants de P5 hem fet una sortida pel poble. El dimecres 15 de juny al matí hem anat a la Font de la Sala a explorar amb lupes l’entorn. En aquesta excursió ens ha acompanyat la reina de les granotes, entre tots li hem posat el nom de reineta. Volíem observar capgrossos però no n’hem trobat.



Sortida a “La Granja Hurtado”

La classe dels conills (P4) hem anat a visitar alguns animals de la granja. Hem vist “la Pipa” i “en Toi”, una euga i un cavall; també hem vist gallines i oques.



Els elefants de P5 anem a la biblioteca “Marquès de Remisa”

 

Els elefants estem treballant un tema que ens ha entusiasmat, l’univers. Hem anat a la biblioteca a buscar llibres sobre el tema. També hem aprofitat per mirar i llegir una estona contes.