Els nens i les nenes de la classe dels cargols hem anat a la biblioteca “Marquès de Remisa”

A Pàrvuls 3 anys estem estudiant els oficis i ens feia falta més informació. Per aquest motiu hem anat a la biblioteca del poble. La bibliotecària ja ens tenia preparats alguns llibres i contes, sobre aquest tema, adequats a aquesta edat. Hem tingut una gran sorpresa perquè la Iris ens ha explicat dos contes molt bonics. I després d’una estoneta de gaudir mirant altres contes, hem fet la tornada cap a la nostra escola.



ELS MÉS XICS DE L’ESCOLA GAUDIM DE LA NATURA

Els cargols, conills i elefants hem anat tot un dia als Jardins del Despujol. Hem estudiat els ocells i també sabeu què hem vist? Doncs una reineta i un eriçó!!. Quina sorpresa, eren tan bonics!!
Ens ha fet un dia fabulós i ens ho hem passat super bé. Això sí, hem arribat una mica cansats, sobretot els més petits.



Uf!! Boníssima aquesta mona!!

Cada grup de parvulari ha elaborat la seva Mona de Pasqua. Ens ho hem passat molt bé, ens hem llepat els dits, i ens hem ben atipat. Mireu, mireu !!!



Alumnes de l’IES del Voltreganès ajuden als més petits de l’Abat Oliba

Nois i noies de l’Institut del Voltreganès, han col·laborat en diferents tasques escolars i en l’aprenentatge en l’adquisició d’hàbits, dels nens i nenes d’Educació Infantil de l’Escola Abat Oliba.
L’experiència ha estat enriquidora per totes les parts.