Els elefants hem anat a la Font de la Sala

Els elefants hem estudiat el cicle vital de les granotes.
El follet Verdet ens ha portat capgrossos i els hem tingut a l’aula per observar-los. Al cap d’uns dies hem anat a la Font de la Sala a deixar els nostres capgrossos a la bassa. Després de dir-los adéu, hem esmorzat, hem observat l’entorn amb lupes, hem jugat i ens ho hem passat molt bé!



Cantata “Rebel·lió a la cuina”

Com podreu veure en aquest vídeo hem dedicat molt temps per preparar la cantata, hi ha hagut moments que tots estàvem cansats i molts d’altres que ens ho hem passat molt bé. Finalment, la cantata ha sortit prou bé. Oi que esteu d’acord !!