Els elefants i els conills també fem la mona de Pasqua

Per celebrar l’últim dia del trimestre els elefants de P5 i els conills de P4 també hem fet la mona de Pasqua. Un cop hem tingut la tortada ben untada amb nocilla, hi hem afegit els “lacasitos”, les plomes per adornar i nyam, nyam a menjar!!



L’auca de l’Antoni Gaudí

Aquest any a l’escola hem treballat la vida i l’obra d’Antoni Gaudí.

Els nens i les nenes d’Educació Infantil ens hem dedicat a l’auca. Els dibuixos són obra dels nens i les nenes de P4 i P5. I els nens i les nenes de P3 han ajudat a pintar-los.