Els cargols ens llepem els dits

Ha arribat l’últim dia del trimestre. Després de treballar i aprendre molt la Vella Quaresma un regal ens ha portat i tots l’hem disfrutat. També, com podeu veure, ens ho hem passat molt bé fent la nostra mona de Pasqua amb xocolata i “lacasitos” i tampoc hi podien faltar algunes plomes.
Mireu, mireu, n’hi ha per llepar-se’n els dits!!!!



Els més petits de l’escola hem anat a la perruqueria

Els cargols hem estudiat els oficis. N’hem après molt.
Avui no ha plogut i hem fet una sortida per veure com treballen les perruqueres i quines eines i productes fan servir. La Raquel i l’Ester (les perruqueres) ens ho han explicat molt bé i també han fet uns pentinats super guais a la Jana i en Pau. Mireu, mireu !!



Els elefants de la classe de P5 hem anat a la biblioteca

Els elefants hem estudiat un tema que ens ha entusiasmat, l’Univers. Hem après moltes coses i per buscar més informació hem anat a la biblioteca del poble. Ens agrada molt llegir i allà hem trobat molts llibres i contes interessants de l’Univers i d’altres temes.

Que bé ens ho hem passat llegint i mirant contes!



Sortida a la Granja Soler (P4)

La classe dels conills de P4 hem treballat els animals de la granja. Per això, hem anat a veure’n alguns en directe i els hem donat menjar: pinso, blat de moro, verdura,… Tal com podeu observar a les fotos hem vist: galls, gallines i dos animals molt espectaculars com són els ducs, uns animals amb uns ulls molt grossos i que quan si veuen més, és a la nit.



Sortida a Can Miqueló (Sant Martí de Centelles)

Ja som uns astronautes! Ens vam endinsar a dins d’un planetari per veure els planetes. Que emocionant!

A la gespa tot fent una gimcana amb els planetes de roca i de gas ens ho vam passar d’allò més bé. Júpiter ens va passar per sobre i Saturn entre tots el vam aixecar.

Després de dinar un xic de constel·lacions ens van ensenyar. Super guai!!