La classe dels conills de P4 visita la biblioteca del poble

Els/les nens/es de la classe de P4 (Els conills), estem treballant el projecte de “L’aigua”. Per buscar més informació hem visitat la biblioteca del poble. Aquí podeu veure algunes fotos.



Els més grans de l’Escola Bressol “Mare Teresa” ens han fet una visita

Estem molt contents que els “raïms” i les “pomes” ens hagin visitat. Amb ells hem ballat unes danses que esperem que els hi hagin agradat. També hem jugat tots junts al nostre pati amb pales, rampins, galledes….Finalment, perquè es recordin dels nens i nenes de la classe dels cargols, els hi hem regalat molinets de vent. Esperem que faci vent!!
Fins ben aviat.



Els cargols hem anat d’excursió a Mas Can Pic “Taradell”

Els més petits de l’escola hem anat d’excursió a Mas Can Pic. Hem marxat molt contents amb l’autocar i el dia ens ha acompanyat. Després d’esmorzar, ens hem posat a treballar tot fent de carreters i de cuiners. Pares, mares, ja no haureu de cuinar més, són uns grans experts!! No heu tastat les galetes que han portat! Ens ho hem passat molt bé, jugant i aprenent, com ho podeu veure en aquestes fotos.



Colònies: bon dia!







Colònies: bona nit






Colònies: tenim gana!



Colònies: primeres activitats











Colònies: ja hem arribat!