La classe dels elefants de P5 hem fet la mona de Pasqua
Com veureu en aquestes fotos els elefants també hem fet de cuiners. La mona l’hem adornat amb nocilla i lacasitos. Ens ha quedat boníssima i en un tres i no res en l’hem menjada tota!!
General
Com veureu en aquestes fotos els elefants també hem fet de cuiners. La mona l’hem adornat amb nocilla i lacasitos. Ens ha quedat boníssima i en un tres i no res en l’hem menjada tota!!
Com veureu en aquestes fotos els conills de P4 hem fet de cuiners. L’últim dia del trimestre per esmorzar, hem fet la mona de Pasqua i tot seguit ens l’hem menjada. Ha quedat boníssima, per llepar-se’n els dits!!
La classe dels conills de P4 hem treballat els animals de la granja. Per això, hem anat a veure alguns d’aquests animals: gallines, oques i cavalls. Ha esta molt interessant i hem après moltes coses.
Com veureu en aquestes fotos els més petits també fem de cuiners. L’últim dia d’aquest trimestre, per esmorzar, hem fet la mona de Pasqua i tot seguit hem passat a l’acció “nyam, nyam”. N’hi ha per llepar-se’n els dits!!.
Els/les nens/es de la classe de P5 (Els elefants), estem treballant el projecte de l’univers. Per buscar més informació hem visitat la biblioteca del poble. Aquí podeu veure algunes fotos.
Tots els/les nens/nenes d’Educació Infantil hem fet una sortida per observar la primavera. Hem conegut uns quants ocells (Mallerenga blava, Mallerenga carbonera, Pit -roig, Merla) del nostre entorn i també alguns arbres, arbusts i flors (Pi, Cedre, Roure, Alzina, Boix i Violetes).
Hem passat un dia molt divertit, tot i que, quan tornàvem cap a l’escola, hem hagut de posar pedres a les butxaques dels nens perquè no se’ls endugués el vent.
La classe dels cargols de P3 hem treballat els oficis. Per això, hem anat a visitar dos d’aquests oficis: el mecànic i la perruquera. Ha estat molt interessant i hem après molt. Donem les gràcies als Tonis i a la Raquel.