Sortida a Casablanca P3 i P4

Mireu que bé que ens ho vam passar a la Granja de Casablanca. Quantes coses que vam aprendre !! I quina sort !!, no ens va ploure !!.

 



Sortida al mecànic i al veterinari

Els/les nens i nenes de la classe dels conills P-4 estem estudiant els oficis, i el dimarts 21 de maig vam anar a visitar el mecànic Barba i el Centre Veterinari Voltregà. Quantes coses que vam aprendre!!