DIA DE LA DISCAPACITAT

El dia 4 de desembre vam poder gaudir d’un matí de convivència amb la visita de l’Escola Prat de la Riba. Per poder celebrar el dia de la discapacitat els companys de classe d’una de les nostres alumnes han compartit aquest dia de diferents activitats adaptades.

Hem viscut moments de molt respecte, alegria i diversió.

Moltíssimes gràcies a l’Escola Prat de la Riba per aquesta visita!

LA TARDOR JA ES AQUÍ!

Com cada any la Castanyera ens visita per oferir-nos castanyes. Per celebrar l’arribada de la tardor i aquesta festa que tant ens agrada l’escola ha fet uns panellets boníssims. Hem cantat cançons, experimentat amb fulles, tastat fruits i pintat amb colors de la tardor.

A la tarda, amb ajuda dels més grans de l’escola hem fet taller de pintura de Halloween.

BONA CASTANYADA!!

Exhibició Young Atheletes

El 5 d’octubre els nostres Joves atletes van tenir l’oportunitat de fer una petita exhibició dins del programa de les diferents activitats que oferien en la Seu d’Urgell els Jocs Special 18.

Els més petits de l’escola conjuntament amb CEE ALba i les famílies que acompanyaven els seus esportistes, van gaudir d’un dia ple d’emocions i molt d’esport. Gràcies al programa Young Atletes, el qual es porta fent ja dos anys i l’esforç dels nostres alumnes, com l’entusiasme de les famílies es va poder fer una gran demostració de tot allò que són capaços de fer.
Vam poder aprendre molt: respecte, esforç, il·lusió, convivència, alegria, superació, treball en equip…, i molta emoció ens va fer viure moments únics que sempre tindrem en la memòria.

Gràcies per tot l’esforç!

SORBET DE LLIMONA

La classe dels crancs, que són uns cuiners espectaculars,  han fet un boníssim sorbet de llimona per poder passar aquests dies d’estiu més frescos.

Són unes postres  divertides i originals i molt fàcils de preparar.  Us deixem la recepta per practicar aquest estiu.

Ingredients:

• 6 iogurts naturals
  • 1 pot petit de llet condensada
  • El suc de dos llimones
  • la pell ratllada d’una llimona.

Preparació:  Agafeu un recipient i hi avoqueu tots els ingredients ( iogurts, llet condensada, suc i pell de llimona) i ho barregeu bé. Us podeu ajudar amb la batedora per assegurar-vos que queda ben barrejat. Deixeu reposar la barreja a la nevera durant dues hores.

Passades les dues hores, serviu-ho en gots individuals i decoreu-ho per sobre amb virutes de colors o de xocolata.

Un dia d’excursió

El dimecres 9 de maig tota l’escola  vam marxar amb il·lusió per passar un dia d’activitats i aprenentatges al Delte de l’Ebre. Vam aprendre moltes coses sobre animals i natura a l’eco parc. Vam veure: ocells, peixos, tortugues i diferents tipus d’arbres. Vam tenir un molt bon espai per menjar tots plegats i vam aprofitar per jugar una estoneta al parc. Va ser un dia de lo més divertit .

Setmana Cultural

La setmana del dos al quatre de maig hem celebrat la setmana cultural, tota l’escola ens hem vestit de diferents països per conèixer i aprendre la seva cultura: robes, menjar, balls, etc.

Hem visitat: El Marroc, la Índia, la Xina, La mediterrània, Rumania i Mèxic. Per acabar la setmana plena de diferents activitats hem celebrat un tast dels diferents plats típics amb ajuda dels pares. Ens ho vam passar molt bé i estava tot molt bó!

Sant Jordi 2018

Avui 23 d’abril hem celebrat Sant Jordi a l’escola. Hem gaudit de diferents activitats en diferents espais. Els més grans de l’escola han marxat a veure les parades de llibres i roses a la plaça Mercadal.  La resta de l’escola van fer una visita a l’escola Mowgli on ens van rebre amb molta il·lusió i van poder veure el seu gran drac i tota la decoració que van preparar per aquesta diada.