Sortida al museu de la festa

El divendres  14 d’ octubre, els Peixos, els Taurons i les Balenes hem sortit d’ excursió a veure el museu de la festa. Hem anat amb l’ autobús groc de Reus. Primer hem esmorzat als porxos de la plaça del Prim. Després hem caminat fins al museu. Al museu hem vist els gegants, els nanos i la mulassa. Hem miral un video dels petards de la tronada. També hem visitat una sala on hi havia una exposició de fotografies. Hem tornat a l’ escola amb l’ autobús. Estem tots molt contents i ens ho hem passat molt super bé.

La Classe de les Balenes

dscn1497

Hi havia una vegada….

El passat dimarts 21, tota l’escola vam anar al Centre Cívic Mestral a escoltar un conte, conjuntament amb els alumnes d’educació infantil de l’escola Ciutat de Reus.

L’Agustí Farré, amb la seva guitarra i les seves titelles ens va explicar el conte de la Rateta que escombrava l’escaleta.

Lectura en veu alta

El passat divendres alguns alumnes de primària vàrem anar al Centre de Lectura de Reus per participar a la IV mostra de lectura en veu alta que cada curs programa el CRP de Reus.

Tot i els nervis, era la primera vegada que participàvem, vam gaudir molt i el curs vinent repetirem.