L’ESCOLA CELEBRA LA FESTA DE LA CASTANYADA I HALLOWEEN

Aquest mes d’octubre l’escola va celebrar el dia de la castanyada. Vam rebre una visita molt especial. La Castanyera ens va repartir castanyes i panellets. Vam ballar i cantar totes les cançons de la tardor que hem aprés i ens ho vam passar molt bé.  A la tarda per complementar les nostres disfresses vam fer uns tallers de pintura a la cara. Vam quedar d’allò més terrorífics per poder celebrar la festa de halloween.

CONTE ELS AMICS TAURONS

Per conèixer millor el nom de la classe i treballar el vocabulari del nostre centre d’interés estem treballant el conte dels ” Amics taurons”. Aquí us deixo l’enllaç per poder veure´l a casa i gaudir d’una sessió de contes.

CONTE “ELS AMICS TAURONS”

Hi havia una pegada un tauró que es volia menjar tots els peixos del mar. Era un tauró Martell fort i ràpid. Es va fer amic d’un tauró blanc i tots dos junts eren molt entremaliats. es passaven el dia espantat a tots els peixos. Un dia una balena es va enfadar i els va espantar. Així van demanar perdó als peixos i es van fer tots amics. Van viure feliços.

I conte contat, aquest conte s’ha acabat

TAURONS I PINGÜINS FEM PANELLETS

Avui 30 d’octubre les classes de Taurons i Pingüins hem treballat la recepta dels panellets. Hem aprés els noms dels ingredients i els hem tastat. Ha sigut molt divertit i ens ho hem passat d’allò més bé. Ens han quedat uns panellets boníssims.

Cançó classe dels Taurons

Enguany treballem, durant aquest primer trimestre, com a projecte el nom de la nostra classe. Estem aprenem molt dels taurons: Cóm són? Què mengen? On viuen? i quines són les seves parts del cos. També estem aprenent un conte i a ballar la nostra cançò. Aquí us deixem un enllaç per poder practicar-la a casa.

Cançò youtube: www.verkami.com/tauroalavista

FEM CASTELLS AMB ELS XIQUETS DE REUS!

Aquestes setmanes hem treballat la festa major de Reus com a centre d’interès. Aquest curs ens hem centrat en els castellers. Com a cloenda  hem rebut la visita dels Xiquets de Reus. Ens han fet una demostració de com es toca la gralla, quina roba porten i de com es puja a un castell.

Finalment, hem fet una part més lúdica on els nens han pogut aprendre a posar-se la faixa i  practicar per pujar a un pilar.