En publicitatm tot gira a l’entorn del poder que tenen les imatges. Algunes de les estratègies persuasives utilitzades són les següents:
Creació d’entorns idíllics: el producte se situa en un marc excepcional i paradisíac.
El sexe com a reclam. Multitud de productes s’acompanyen de models masculins i femenins molt atractius, fins i tot algunes vegades en actitud sexual provocativa. La majoria de les vegades no existeix relació entre el component eròtic de l’anunci i el producte.
El culte al cos, a la pròpia bellesa, s’utilitzen com a reclam per a la venda de qualsevol producte.
Ús de sentiments i emocions o del sentit de l’humor per arribar a la fibra sensible dels futurs consumidors.
Utilització de llum, color i sons impactants: els anuncis solen recórrer a colors molt saturats, sons intensos i músiques enganxoses.
Utilització d’eslògans cridaners: la frase més important de l’anunci sol ser l’eslògan. És fàcil d’entendre i de recordar.
Oferiment de promeses fantàstiques: a la majoria dels anuncis es prometen millores en la vida, èxits, felicitat… La realitat és una altra.
Identificació amb personatges famosos: en alguns anuncis s’utilitzen herois, esportistes, cantants… com a reclam per atreure l’atenció i convèncer-nos que és el millor producte que existeix.