Coses bones:Interfície atractiva i senzilla, Temes, efecte Chroma Key i bones eines d'edició d'àudio. Entre altres.

Coses dolentes: No és tan versàtil com altres editors per a PC: no suporta arxius WMV. Només per a Mac.

img_1397

En conclusió iMovie  és una eina  perfecta per crear vídeos a un tres i no res. Es tracta d'un programa molt senzill i intuïtiu que compta amb altres útils eines.
Ideal per a usuaris de Mac que s'iniciïn el món de l'edició de vídeos.
Al llarg del curs podem realitzar diferents vídeos amb els  alumnes, com que hi ha un grup numeròs que té Iphones, ús l'aplicació iMovie per editar els vídeos i pujar-los-lo privadament meu Canal de Youtube.

Sens dubte l'aplicació d'iMovie és perfecta per crear un alt contingut emocional i augmentar l'empatia amb els teus alumnes.