TRENCACLOSQUES

Amb ulls de nen

Els infants perceben el món que els envolta molt diferent de nosaltres, i la càmera és un molt bon recurs per saber com veuen el seu entorn, i també a ells mateixos.

A l’escola quan diem d’utilitzar les tauletes per fer alguna activitat de seguida s’engresquen i posen molt d’interès. Alguns exemples:
Observem l’hort, i fan fotografies del que troben interessant, com diuen ells: busquem tresors!, es graven dient alguna dita, poema o cançó que després veiem a la pantalla mil vegades, fotografien alguna part dels companys i companyes per després fer un mural i endevinar qui és qui, anem a “caçar” per l’escola o barri, nombres, figures geomètriques, racons…

Com diu el currículum:
“L’aprenentatge consisteix a assimilar experiències per tal que passin a formar part de la nostra vida i ens canviïn. Les experiències no es poden explicar ni veure únicament, cal viure-les en primera persona si volem que tinguin un impacte en els infants i es converteixin en aprenentatge”.

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

JUGUEM A ENDEVINAR SONS DE LA NATURA

SEGUIM AMB LES ORELLES BEN OBERTES… QUE SONA???

ELS NOSTRES POEMES

OBRIU BÉ LES ORELLES!!!!

Publicat dins de ACTIVITATS | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

PINTEM ONLINE

VALERIA 5 ANYS

Publicat dins de ACTIVITATS | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

L’ESCOLA

EN AQUESTA FOTO PODEM VEURE LES NOSTRES FINESTRES QUE DONEN AL PATI DE LES HEURES.
Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

COMENCEM!

Hola, em dic Gisèle i treballo a una escola pública de Barcelona d’una sola línia, a prop de Collserola. Sóc tutora d’un grup d’infants de P4 i P5,  format per 9 nens i  7 nenes.

Som la classe dels SOLS!

Publicat dins de General | 1 comentari