Benvinguts!

Des del CEIP Ponent us donem la benvinguda al nostre bloc.

Desitgem  que aquest sigui un espai  d’intercanvi  i comunicació de tota la comunitat educativa. Des d’aquí podreu veure fotografies de les activitats que fan els vostres fills i filles a l’escola i conèixer com treballem, quines són les nostres opinions i els nostres objectius respecte a d’educació dels nens i les nenes.

Pretenem que sigui una petita finestra on pugueu observar  com els vostres fills i filles es troben, aprenen, es relacionen i es van fent grans a l’escola, però on també vosaltres podeu afegir comentaris i donar la vostra opinió.

Animeu-vos doncs a remenar-hi i a participar.

Fins ara,  i gràcies per endavant, estem segurs de que aquesta serà una bona eina per compartir.

Claustre de mestres del CEIP Ponent

ENTREU A L’ESCOLA

4 thoughts on “Benvinguts!

1. marga

Vaig seguint la web de l’escola desde el 1er dia, i crec que esteu fent un bon treball per a que mares i pares puguem veure les activitats que els nostres fills/es realitzen.

2. Carles

Hola Ponent!

com esteu? que sapigueu que me’n recordo molt de tots vosaltres, tant mestres com alumnes. A tots, una abraçada ben forta!

Espero veure-us aviat.

Carles Mir

3. Carme

Moltes gràcies Marina pel teu enllaç.

A veure si veient lo “guapos” que anàveu i lo bé que us ho vau passar l’any que ve s’animen més famílies i la fem ben grossa.
    Moltes felicitats per la feina feta. Realment us ho vau “currar” molt

Carme