EDUCACIÓ FÍSICA

ELS DISSABTES TAMBÉ FEM ESPORT

No parem, fins i tot els dissabtes fem esport!!

Un grup de nens i nenes de l’escola, acompanyats de les nostres famílies, vam participar el dissabte 27 de febrer a unes jornades enmarcades dins del PLA CATALA DE L-ESPORT,  per fer una iniciació al MINITENIS.

De bon matí ens vam trobar  per anar al poliesportiu de Vacarisses. Allà vam passar una bona estona practicant aquest esport que molts de nosaltres desconeixiem.

Aquest proper dissabte dia 20  hi ha una altra jornada. Aquesta vegada serà una iniciació al hoquei i a l’esgrima.

VINGA ANIMEU-VOS. ENS HO PASSEM MOLT BÉ PRACTICANT ESPORT!! CLIQUEU DAMUNT LA FOTOGRAFIA PER VEURE-HO.

minitenis

Imatges cedides per la família Roca Expòsito. Gràcies.

Ah! i tots els que hi esteu apuntats, recordeu de portar el xandall de l’escola.

La segona trobada va ser per practicar l’esgrima i el hoquei. Mireu les fotos

inici

segona

Adreceu-vos al bloc d’educació física i psicomotricitat del CEIP Ponent clicant aquesta direcció:

No us perdeu les noves fotografies d’alguna de les activitats que fem a Educació Física. Participeu activament al vostre bloc ja sigui deixant algun missatge o suggeriment. Gràcies!

Carles

2 thoughts on “EDUCACIÓ FÍSICA

1. Nayara

Hola ma agradat molt aquestes fotos.Parque cuan as pusat les fotos del veisbol man encantat multisiimm.
    Marta la millo profe de gimnastica.
    Nayara