CINQUÈ

Tots els nens i nenes de cinquè us desitgem bones festes!!!!

Fem l’amic invisible!!

Us hem penjat algunes fotos de l’amic invisible: fotos

Esmorzar compartit i jocs

Aquests últims dies hem tingut algunes estones per compartit plegats i hem aprofitat per jugar. Aquí us deixem algunes fotos de l’esmorzar compartit i de les estones de joc.

——-

Tarda de jocs cooperatius amb els fillols

La tarda de dijous vam anar a les classes dels fillols i filloles per jugar una estona amb ells.

Ball de la Castanyada

Els nens i nenes de cinquè han estat assajant el ball de la castanyada.

Les carabasses de cinquè

Aquest curs els nens i nenes de cinquè podien portar carabasses per a la decoració de l’escola. Han portat moltíssimes carabasses i molt, molt divertides!!!! Gràcies a tots i totes!

——-

Coneixe’m els nostres fillols i filloles – (26 -10-18)

Aquesta tarda hem conegut els nostres fillols i filloles, estàvem una mica nerviosos però ens ho hem passat molt bé, Primer hem fet una rotllana i ens hem abraçat i, després, hem anat a llegir, a diferents zones del pati, i hem comentat un conte que ens havíem preparat.

——-

Sortida al Delta del LLobregat – (16/10/18)

Aprofitant que estem treballant els ecosistemes hem fet aquesta sortida on uns monitors ens han explicat quines són les principals espècies autòctones d’allà, també hem pogut veure espècies invasores. Vam poder entrar en un aguait per poder observar diferents espècies i vam poder veure flamencs, tortugues autòctones i invasores, diferents tipus d’ànecs i, fins i tot, petites serps d’aigua.

Fotos dels primers dies – Octubre

——-

Els nens i nenes de cinquè del curs 2018-19 us mostrarem un recull d’activitats que anirem realitzant durant el curs.

5 thoughts on “CINQUÈ

1. mireia

Hola sóc la Mireia de cinqué m’agradat molt aquest curs el proper curs sera sisé A bueno espero…..adew un petoo!!

2. Eric Noizeux Ripoll

Hola profes soy Eric i tengo muchas ganas de comensar la escuela