CINQUÈ

Els nens i nenes de cinquè celebren l’amic invisible (22/12/2017)

L’últim dia vam celebrar l’amic invisible ens vam fer uns petits detallets. Aquí teniu algunes fotos: amic invisible

A més a més, vam fer la cantata de Nadal, si voleu veure els vídeos els tenim penjats al canal del youtube del Bisbat: Nadal

L’últim Mozart

Dimecres 15 de novembre, els/les alumnes de cinquè vam anar a l’Auditori de Terrassa i vam gaudir de l’espectacle “L’Últim Mozart” interpretat per un baríton, una soprano i una mezzo-soprano acompanyats per a piano. L’espectacle ens va acostar una mica al món de l’òpera com també a la vida del compositor austríac Wolfgang AmadeusMozart (Salzburg27 de gener de 1756 ? Viena5 de desembre de 1791).  Us en deixem un tastet!

Cançó de Nadal de cinquè

Ja podem començar a practicar!

Aquelles nits de Nadal

Aquelles nits de Nadal amb lletra

Sortida al Delta de Llobregat

Els nens i nenes de cinquè hem anat d’excursió al Delta de Llobregat aprofitant que estem treballant els ecosistemes.

PRIMERA SESSIÓ PADRINS LECTORS

Aquesta setmana he fet la primera sessió de Padrins i Fillols. Ens hem presentat i hem estat llegint i explicant contes als fillols i filloles.

FORCES I MÀQUINES

A medi estem treballant el tema de forces i màquines. Hem experimentat amb diferents tipus de forces i hem construït palanques i politges. Màquines que ens faciliten la feina.

Sin título

——-

Els nens i nenes de cinquè del curs 2017-18 us mostrarem un recull d’activitats que anirem realitzant durant el curs.

5 thoughts on “CINQUÈ

1. mireia

Hola sóc la Mireia de cinqué m’agradat molt aquest curs el proper curs sera sisé A bueno espero…..adew un petoo!!

2. Eric Noizeux Ripoll

Hola profes soy Eric i tengo muchas ganas de comensar la escuela