Celebrem el Dia Internacional de la Pau!

Com tots sabeu, avui 21 de setembre és el dia Internacional de la Pau. A les aules portem uns dies treballant, parlant i reflexionant sobre la Pau. Hem estat veient diferents vídeos (contes, reportatges, etc) relacionats amb el tema.
Molts centres educatius de Terrassa ens hem posat d’acord per fer una pancarta amb el lema “Volem la Pau”. A infantil ens hem sucat les mans amb pintura i també hem escrit paraules boniques. A primària hem omplert la pancarta de desitjos. També hem acompanyat les entrades i les sortides amb la cançó “Volem la Pau”.
Esperem que els desitjos dels bisbetons i bisbetones es facin realitat!
Pau

Robòtica al Bisbat!

Aquest any en el Bisbat ens hem iniciat amb el tema de la Robòtica.

Hem realitzat uns tallers partint de continguts de les àrees de matemàtiques (els canvis d’escala, la construcció de polígons regulars) i de l’àrea de medi (els animals). No només hem treballat aquests continguts sinó que també hem potenciat el seu pensament computacional, hem treballat la seqüenciació de les instruccions, la situació en l’espai, les equivalències, el mètode assaig-error… i un munt de coses més!

Cal afegir que els nens han estat molt motivats i han gaudit molt amb les Bee-Bot i els Pro-Bot.

Estem molt agraïts al centre de recursos ja que gràcies a haver realitzat un curs amb ells ens han deixat aquests robots per poder anar introduint noves metodologies a l’escola. També agraïm a les famílies de l’escola que ens han deixat el material extra per poder dur a terme els tallers.

probot

Les Sound Six al Bisbat!!

Ahir el grup de música Sound Six va venir a l’escola.  Ens ho vam passar molt bé tots junts. Tenim un grup de seguidors i seguidores d’aquest grup que estaven emocionadíssims!  Després de respondre les preguntes que havien preparat els grans de l’escola, els nens i nenes de cinquè i sisè , ens van cantar un parell de cançons. Una d’aquestes dues cançons és una cançó de jornades culturals i vam aprofitar per acompanyar-la amb una coreografia.

Per acabar tots els nivells de l’escola ens vam fer una foto amb elles.

Sin título

Molta gràcies per venir i molta, molta sort Sound Six!!!!!