PRESENTACIÓ

dsc_0042

Bloc destinat a l’alumnat de Ciències de la naturalesa de 2n d’ESO del Col·legi Sant Gabriel de Torroella de Montgrí.

A partir d’aquest bloc podreu ampliar informació, reflexionar sobre temes d’actualitat relacionats amb el currículum de 2n, escriure comentaris i resoldre activitats.

La informació està agrupada en diferents apartats relacionats amb el currículum i situats en una categoria diferent:

1. Les funcions vitals de la cèl·lula i dels éssers vius.
  2. Els ecosistemes
  3. Geodinàmica de la Terra
  4. Iniciació a la física

El contingut de cada categoria es basa en:

• vídeos, fotografies, muntatges en power point… per ampliar informació i poder comentar
  • enllaços a pàgines d’interès per consultar temes d’actualitat
  • textos, articles… per reflexionar
  • un apartat amb exercicis i activitats que els/les alumnes haureu de resoldre

També hi ha una categoria general amb les PAUTES D’AVALUACIÓ generals del curs, els continguts i criteris d’avaluació de cada tema i altra informació que us pot interessar.

Per participar al bloc podeu deixar els comentaris a cadascun dels articles, vídeos, textos… o a les activitats específiques de cada categoria. Es valorarà la freqüència de les intervencions, l’ortografia, la qualitat dels comentaris i de les reflexions, la resolució dels exercicis i la puntualitat.