Visita Roser Calafell

El passat divendres 12 de maig, ens va visitar a l´escola la il·lustradora Roser Calafell.

Uns dies abans, l´alumnat de 2n de primària ,van fer d´investigadors per anar descobrint la seva biografia i la seva obra. El dia de la visita ens va explicar com es fa un llibre, quin és el seu procés i després vam jugar a inventar cares, finalment ens va regalar dues il·lustracions per les nostres aules.

Ens va entusiasmar molt la facilitat en com dibuixa personatges.

Novetats literàries.

Novetats

En el mes de desembre vam tornar a fer l´activitat  l’Advent literari, on va participar tot

l´alumnat de l´escola des de I3 fins a 4t de primària.

Per l´alumnat del cicle superior se´ls hi va fer entrega d´un llibre per la biblioteca d´aula.

Tornem a tenir novetats literàries a les nostres biblioteques.

Animeu-vos a llegir-les!!!!!

Curs 2022-23

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar-lector i lectora

Iniciem un nou curs ple de novetats i continuitat .

Enguany tornem a obrir la biblioteca escolar a l´hora del pati per l´alumnat de 3r a 6è de primària. Ep!!!! Aquest curs els dimarts.

A la biblioteca de la planta principal aquest curs ens acompanyen en Blas i la Gina dos personatges els qui els hi agrada molt llegir i imaginar aventures.

A més a més a la biblioteca, disposem de jocs per reforçar  el procés de lecto-escriptura per l´alumnat del cicle inicial.

Apadrinament Lector.

Aquest curs l´alumnat de 6è farà de padrins i padrines a l´alumnat de 1r de primària. Un cop al mes es trobaran  per treballar el gust per a la  lectura i crear un bon hàbit lector.

L´Endrapacontes i el Fiction expres ens continuaran acompanyant un curs més.

Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre. Emily Dickinson