Guia de lectura

QUÈ US OFERIM

•  Un espai agradable per la cerca d’informació i de lectura.
  • Un fons seleccionat de llibres, revistes i altres documents (DVD, CD, web) per les vostres necessitats.
  • Ordinadors per la cerca d’informació i el-elaboració del vostres treballs.
  • Servei de préstec: 1 un llibre o DVD durant 1 setmana amb possibilitat d’ampliació.
  • Horari d’obertura en temps escolar
  • Guies de lectura, recomanacions, activitats,… al nostre bloc de la biblioteca.

QUÈ ESPEREM

• Que tracteu bé el material de consulta i préstec.
  • Que respecteu la normativa i els terminis de préstec.
  • Que mantingueu la bona convivència a la biblioteca, evitant activitats i actituds que molestin els altres usuaris.
  • Que tingueu cura del material informàtic i utilitzeu només per us educatiu

LA BIBLIOTECA EN HORARI ESCOLAR

Durant l’horari escolar la biblioteca és un suport al treball que és fa a les aules, oferint materials i activitats per desenvolupar totes les activitats del currículum.

• Horari: de 9 a 16:30 h.
  • Animació a la lectura.
  • Cerques d’informació
  • Préstec de material per les aules.
  • Servei de préstec a l’hora del pati ( de 11:10 a 11:30 h) pels alumnes de 2n a 6è

ESPAIS DE LA BIBLIOTECA

• Zona de recepció i préstec.
  • Zona d’imaginació  (ficció):      I* Contes fins a 6 anys classificats segons temàtiques                                                                       I** Contes i novel·les (a partir de 8 anys)                                                                                             I*** Contes i novel·les (a partir de 10 anys)                                                                                         C  Còmics                P  Poesia           Revistes infantils
  • Zona de consulta: obres de referència, llibres i altres materials de coneixements classificats segons la CDU.
  • Zona multimèdia: ordinadors.
  • Zona audiovisual: pel·lícules.