NOVETATS EN LLIBRES

Aquest curs tenim molts llibres nous, us anirem deixant mostra d’alguns títols que us poden agradar.

Tenim alguns llibres MANGA i còmics com per exemple:

Mark Evans, es el capità i porter del club de futbol de l’escola.,  Té molt talent però no té un bon equip i els mateixos alumnes de l’escola no estan massa interessats en jugar.  Però quan apareix un misteriós jugador, l’equip es posa en marxa, i el protagonista sortirà a buscar nous membres per l’equip.

Ran, la novia de Shinichi Kudo i filla del detectiu  Kogoro Mouri, sospita que Conan és, en realitat, Shinichi. La sorprendent aparició de Yukiko, mare de Shinichi, salva en l’últim segón a Conan, ja que aquesta convenç a Ran de que les seves sospites no tenen fundament.

Aprofitant la trobada,  Yukiko s’emporta a Conan a casa de camp d’una de les seves millors amigues,  Hiromi Yabuuchi, a qui se li acaba de morir el pare i que, amb alguns familiars, està esperant la lectura del testament.

COL.LECCIÓ RAVE:

Aquest article ha estat publicat en 10.General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.