EDUCACIÓ INFANTIL

Hola! Sóc el Mag Pitu la mascota de la Biblioteca Barceló i Matas.dscf0182

I aquest és el meu bagul màgic dels contes.

2007_1105fotosnoves0051

Aquest trimestre els nens i les nenes d’educació infantil ja han començat a venir a la biblioteca a escoltar contes meravellosos.

HORA DEL CONTE: 😆

Durant el mes d’OCTUBRE:
El dia 6 els nens i nenes de P5 van escoltar “El petit esquirol i les 40 avellanes“.
El dia 13 els de P4 van escoltar ” La castanyera bona i la castanyera dolenta“.
Els de P3, el dia 27 van sentir ” La castanyera de la muntanya“.

NOVEMBRE:El dia 3 de novembre a P5,  la Paqui, mare de l’Abril, ens va venir a explicar “Una casa a la mida” i el dia 10 la Magda, mare de la Júlia ens va explicar el conte dels tres porquets.

dscf04081

dscf0417

Les dues mares ho van fer fenomenal!!

Avui dia 1 de desembre ha vingut en Josep Maria, germà de la Laura , i ex-alumne de l’escola.    També ha explicat el conte dels Tres porquets     als nens i nenes de P3.    En Josep Maria ho ha fet molt bé i a tots ens ha agradat molt!dscf0440

HORA DEL CONTE DEL MES DE GENER-2011

A P5: La Rocío, la mare de l’Eric ens va explicar el conte de LA BELLA DORMENT.

dscf04413

A P4: La professora Clàudia, ens va explicar un conte molt bonic: UNA CASA A LA MIDA.

dscf04461

A P3: La professora de segon A, Mª Àngels, ens va explicar el clàssic de LA CAPUTXETA VERMELLA

dscf04731

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!!

AL FEBRER  ENS  HAN VINGUT A EXPLICAR MÉS CONTES:

lA MARE DE LA LUNA DE  P 5, L’ALMUDENA,  ENS VA EXPLICAR EL CONTE “EL GEGANT FARTANER”

dscf0512

LA SÍLVIA MOLINAS I LA ERZA QKOVCI DE LA CLASSE DE 5èB, ENS VAN EXPLICAR  A P4  “LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L’ESCALETA”

dscf0516

I LA MIREIA IZQUIERDO I LA ANDRA MIROSLAV TAMBÉ DE 5è B, VAN EXPLICAR A P3, EL CONTE “LES 7 CABRETES I EL LLOP”

dscf05211

TOTS ELS CONTES ENS VAN AGRADAR MOOOOOOOOLT!!!!!!!

One thought on “EDUCACIÓ INFANTIL