Normes d’ús de la biblioteca

Normes d’ús  la Biblioteca del centre

La Biblioteca Escolar és oberta a tots/es els/les alumnes de la nostra escola acompanyats del seu professorat o en visita lliure a l’hora del pati.

Tot alumne/a que vagi a la Biblioteca haurà de complir les següents normes:

1.- Tenir les mans ben netes.

2.- Els llibres estan classificats per la CDU i per colors.Teniu penjats rètols informatius que us expliquen a què correspon cada color.

3.- Quan s’agafi un llibre dels prestatges dels armaris, caldrà deixar en el seu lloc un separador de fusta, així en acabar la consulta es podrà retornar el llibre al seu lloc exacte sense error.

4.- Els separadors no  són necessaris per agafar els llibres que estan en capses de plàstic,

ja que aquests venen classificats per gomets de colors i no importa mantenir el lloc exacte dins la capsa; únicament cal comprovar que es posi a la capsa que li correspon.

5.- Si voleu utilitzar els ordinadors per fer cerques d’informació,demaneu-lo al professorat que està a la biblioteca.

6.- Quan es copiï informació d’un llibre, cal vigilar de no fer-ho sobre el mateix llibre; així mateix tampoc es pot calcar il·lustracions ja que això espatlla el llibre.

7.- Cal extremar totes les precaucions per no doblegar, estripar o espatllar cap full del llibre que s’estigui usant.

8.- Cal tenir cura de la netedat de l’espai.Cal usar les papereres per llençar allò que no serveix. No es pot menjar ni beure dins la Biblioteca.

9.- En acabar la feina s’haurà de deixar tot el material usat en òptimes condicions:

– Cada llibre al seu lloc.

– Els separadors guardats a la seva capsa.

– Cada cadira posada correctament.

10.- Mentre s’estigui dins la Biblioteca caldrà estar en absolut silenci. Es procurarà que les entrades i sortides també es facin amb el màxim de silenci possible.

11.- Tots els dubtes dels alumnes seran resolts pel professor/a que estigui a la biblioteca o que us acompanyi.

QUE PASSEU UNA BONA ESTONA!!!!

Aquest article ha estat publicat en Funcionament. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.