Biblioteca temporalment tancada

Actualment ja sabeu que l’escola està tancada.Estarem un temps a casa per tal de lluïtar contra un virus.

No us preocupeu que aviat tornarem i amb més forces i podrem gaudir del nostre espai de Biblioteca.

Ara podeu aprofitar per mirar la web de l’escola on teniu penjats alguns deures i algunes adreces web par tal que apreneu i us divertiu en aquest temps sense escola.

Fins aviat!!!!!!!

Resultado de imagen de imatges de emoticones amb els dits

Gairebé som al Nadal!!!

Aviat serà Nadal i tidrem vacances ,no oblideu agafar llibres per llegir a casa.També podeu aprofitar i demanar que us regalin un llibre,us agradarà.

Publicat dins de Recomanacions | Deixa un comentari

La biblioteca es torna a obrir!!!!!

Ja estem tots situats a l’escola i ja comença a funcionar la biblioteca.Ja podeu venir amb els vostres mestres o a l’hora del pati.Us esperem!!!

Publicat dins de Funcionament, General | Deixa un comentari

Hem acabat el curs!!!!

Aquest any s’ha passat molt ràpid ,gairebé no ens hem adonat i ja hem acabat el curs.Ara ja és estiu, aprofiteu el temps per divertir-vos i llegir llibres interessants que us portin a un món molt feliç.Bones vacances!!!!

Ver las imágenes de origen

Publicat dins de General, Recomanacions | Deixa un comentari

Un any més arriba el Nadal!!!

Ara bé Nadal i amb els llibres gaudiràs!!!

Recordeu agafar llibres en préstec per les vacances de Nadal.Teniu molts per triar.Anireu millorant en la lectura i descobrireu coses molts interessants.

Publicat dins de Recomanacions | Deixa un comentari

Tornem a obrir la biblioteca!

Ja portem uns dies a l’escola i només ens faltava obrir la biblioteca ,però tot arriba: Ja podem anar a l’hora del pati ,amb els mestres ,a buscar informació…en fi : a passar una bona estona!!!!!

Bon estiu!!!

Aprofiteu l’estiu per llegir,un llibre us porta molt lluny!!!!!!

Publicat dins de Recomanacions | Deixa un comentari

Ús de la biblioteca i préstec durant el curs

Ús de la biblioteca en l’hora del pati     curs 2017-18
Nº NENS A LA BIBLIOTECA HORA PATI Nº Préstecs
octubre 328 122
novembre 258 85
desembre 158 33
gener 272 102
febrer 168 91
març 132 80
abril 157 95
maig 201 109
juny 61 45
total 1.577 762

Projecte de lectura

Durant la Setmana cultural  l’alumnat de 2n  A ha fet un Projecte de lectura molt maco  i els nens s’ho han passat molt bé.Mireu una mica el resultat!!!

La primavera ja ha arribat

Ja tenim la primavera aquí i molts llibres podeu gaudir de la nostra biblioteca: Dracs ,princeses,cavallers,flors,pluja……Ja sabeu que els podeu agafar a l’hora del pati cada dia menys divendres.

.