COMIAT DELS ALUMNES DE 6È CURS 2018/19

Ja hem acabat el curs escolar i com sempre hem fet el comiat del nostre alumnat de 6è, ha estat molt emotiu!

El dijous dia 20 per la tarda s’ha fet la representació de l’obra de teatre “A de Brossa”, adaptació per part de la nostra mestra de música Carme Bonet, de l’ obra de Cantània d’aquest any.

1r la directora ha dit unes paraules als nostres alumnes que marxen,  s’ha representat l’obra, després les tutores els han donat a cadascun una orla i un pendrive, amb les fotos d’ells des de P3 fins a 6è i un vídeo resum del seu pas per l’escola.

Les mestres de 6è s’han acomiadat dels seus alumnes, també ho ha fet els pares, que  han parlat del significat que ha tingut per ells el pas per la nostra escola.

Per últim es va oferir un pica pica, que havien fet els pares i mares dels alumnes de sisè.

Tot envoltant d’un bon ambient per part de tots , alumnes, pares, familiars i mestres.

El divendres dia 21 pel matí, han tornat a representar l’obra, aquesta vegada pels alumnes i mestres de l’escola, que els va agradar molt i molt a tots i totes.

Des de l’escola us volem desitjar que us vagi tot molt bé i que tingueu una molt bona entrada a l’Institut. 🙂

clissar la foto

13a MICROMARATÓ CURS 2018/19

Ja hem fet la 13a Micromarató de l’escola Bac de Roda!!!.

Ha estat molt bé organitzada entre tots els estaments, AMPA, pares col·loboradors, Guàrdia  Urbana , mestres, i com no amb els nostres alumnes.

Els pares , mares i familiars han vinguts i alguns també han corregut amb els seus fills, tot ha anat molt o molt bé.

Aquí us deixem una mica de reportatge!.

COLÒNIES FI DE CURS DE 6è A L’ESTARTIT CURS 2018/19

Imagen relacionada

Els alumnes de 6è ja han arribat a l’Estartit i ja estan gaudint de les colònies, anirem posant les fotos a mida que vagin fent les diferents activitats, sempre en el mateix link del google.

clisseu la foto

Actualització 3r dia  12:77h!!!

Els nens /es estan molt bé,   gaudint de les colònies i han dormit molt i molt bé

COLÒNIES DE P5 2019: CAL MASOVER

P5 ha marxat de colònies a Cal Masover, a l’Esquirol, comarca de l’Osona. L’experiència ha estat extraordinària i ens ho hem passat d’allò més bé. Cliqueu a sobre d’en Volat que, juntament amb el món dels contes ha estat el protagonista,  i ho podreu veure.

12a JORNADES ESPORTIVES 2019

P3 ENTRENA AMB ELS SEUS PADRINS PER ANAR A LA MARBELLA

Com ja sabeu, el dimecres els Tabalets, Els Tres Porquets i tots els nens i nenes d’Educació Infantil i primer, aniran a fer jocs esportius a les pistes de la Marbella. Com és el primer any que hi anem, els nostres padrins de quart han vingut a ajudar-nos a entrenar.

Ha estat molt divertit! Hem agafat fons i el dimecres tots serem uns campions!

Mireu alguns moments del nostre entrenament:

Els Tres Porquets

Els Tabalets

P3 JUGA AMB ELS SEUS PADRINS

Els Tres Porquets i els Tabalets hem passat una tarda molt divertida jugant amb els nostres padrins. Hem fet castells, hem mirat contes, hem jugat a nines, al dominó i a moltes més coses….

Voleu veure alguns moments?:

COLÒNIES DE 4t “PUIG DE BALENYÀ”

Benvolgudes famílies: Hem passat la notícia de les colònies de 4t al bloc de Cicle Mitjà podeu baixar les fotos que vulgueu que estan en el núvol.

JORNADES ESPORTIVES A LA MARBELLA

Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí les Jornades Esportives. Començaran a les 10h i està previst que finalitzin cap a les 12h.

• Dimecres 22 de maig: P-3, P-4, P-5 i 1r

• Dijous 23 de maig: 2n, 3r, 4t, 5è i 6è

Els alumnes han de venir amb equipament esportiu: Pantaló curt, samarreta i vambes. Recomanem els poseu crema solar.
Important!!!: Han de venir esmorzats de casa.

Esteu tots convidats. Us hi esperem!!!

L’Equip de mestres.

COLÒNIES DE 2N

Benvolgudes famílies: Hem passat la notícia de les colònies de 2n al bloc de Cicle Inicial, podeu baixar les fotos que vulgueu que estan en el núvol.