Plans individualitzats

Share

pepacolor-naranjaBenvolguts companys,

us deixo a la vista el lloc web del departament on s’explicita bé tot allò relatiu als plans individualitzats, tema que hem d’abordar aquestes properes setmanes a les reunions d’equips docents i que sovint provoca molts dubtes.

Plans individualitzats: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/diversitat/centreseducatius/suports/plans/

Elaboracio i concreció del PI: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/diversitat/centreseducatius/suports/plans/procediments/concpi/

Models de PI: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/diversitat/centreseducatius/suports/plans/models/

ROCIO AVILA GAMERO

Quant a ROCIO AVILA GAMERO

Sóc professora de Llengua i literatura catalanes a l'ESO i Batxillerat, amant de les biblioteques, del plurilingüisme i la diversitat cultural.
Aquest article ha estat publicat en acollida, alumnes participants, avaluació, Bibliografia, cohesió social, document adjunt, enllaços, èxit educatiu, PI. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *