CASTANYADA A L’HOSPITAL

Avui, a l’escola de l’hospital, primer hem fet paperines i les hem decorat amb gomets. Jo N’he après a fer. Després ens han portat de la cuina els panellets que vam fer ahir i les castanyes cuites i hem anat a repartir-los per tots la planta: a les infermeres, als pediatres, a les famílies, a les senyores de la neteja…, a tothom de la setena planta. Jo crec que els hi ha agradat i això m’ha semblat bé. M’ho he passat molt bé.

Ester(11 anys)

Vull agraïr al Servei d’hoteleria del nostre hospital, particularment a la  Laura i al personal de cuina  la seva col.laboració ens aquesta activitat. Gràcies a ells hem pogut tenir castanyes calentes i menjar el fabulosos panellets que vam fer ahir i que cuits al punt estaven boníssims.

Roser “la profe”

Com sempre unes quantes imatges d’aquest bonic dia. …

 

APRENEM A FER PANELLETS!

Avui, dimarts 30 d’octubre de 2012 a l’escola de l ‘hospital hem fet panellets. La Mati, ha vingut per ensenyar- nos com es fan.

Els hem fet d’ametlla i de coco. Ens hem posat guants per fer-los.

Ens han quedat molt bons.

MOLTES GRÀCIES MATI.

Sara (10 anys)

Tal i com explica la Sara, la Mati, una mare que col.labora ja fa uns quants anys amb l’escola de l’hospital no només ens ha ensenyat a fer panellets sinó que ens  ha portat una gran panera plena de panellets que, juntament amb els que hem fet avui,  demà repartirem per tota la planta. Com cada curs estaran boníssims i jo, de part de tothom, vull agrair  aquesta generosa i desinteressada col. col·laboració. Novament MOLTES GRÀCIES MATI

ROSER “la profe”

Unes quantes imatges d’aquest dia…


MAGNÍFIC!!!

Aprofitant que estem fabricant un super fons marí per a què es submergeixi la nostra castanyera, us presento aquest video que han fet amb material reciclat.

A mí m’ha agradat molt. Espero que a vosaltres també.

Roser J. “la profe”

HA VINGUT EL MAG!!

Avui dimecres 10 d’octubre ha vingut un mag a la ciberaula de l’hospital Germans Trias i Pujol. El mag es diu Enric Magoo, i ja havia vingut alguna altra vegada. Ha començat l’espectacle amb un truc de mocadors que consisitia en passar-se el mocador d’una mà a l’altra. Després de fer un truc amb anelles i el truc del paper, ha tret un altre cop el mocador I amb l’ajuda de la Stephanie l’ha fet desaparèixer i ha tret un colom!

Més tard ens hem assabentat de que el colom es deia Mariana, i que era la seva ajudant. Llavors ha agafat la Mariana i l’ha passat d’una bossa de paper a una altra de dues maneres: visiblement i invisiblement. Els últims números han estat una il·lusió òptica amb cordes, una petita, una gran i una mitjana, però de cop i volta, les tres cordes es transformaven en cordes mitjanes!  L’últim truc ha estat el més impressionant:  ha encès una espelma, l’ha posat sobre la taula i la taula s’ha aixecat sola, mentre el mag intentava que baixés.

Pau Celma (12 anys)

M’ha semblat molt  bona idea que  vingui un mag a  l’hospital.
Ha fet molta màgia i molt ben feta.  El mag feia riure i em feia mal  l’operacio, però  val la pena  patir aquest petit dolor.
Alejandro S. (12 anys)

Aqui teniu unes quantes imatges ….


Saps l’aigua que consumim?

Durant el temps que he estat ingressat a l’hospital  hem anat estudiant el consum de l’aigua. A més a més hem estat passant l’estona molt bé, és un lloc molt divertit .    Les coses mes divers de l’hospital es això. EL CIBER ESTUDI  àlies ESCOLA.     Aquí  volen fer estudis sobre el consum, el tipus de funcions vitals…etc.  No està gens malament, és molt “guai”                                                                                                                          

Alguns amics, et  fan creure que estar a l’hospital és el pitjor i estàs tremolant de por quan arribes però després resulta que acabes dient : -(¡no, no vull anar-me de l’hospital!)            Per a mi és el millor lloc del món, qui em pot negar això, eh? Segurament ningú. En aquest cartell que hem fet proposem que endevineu quanta aigua consumim quan fem les coses habituals.

¡Bé fins ara!  

Walter (10 anys)

Unes quantes imatges del procés.

 

COMENCEM L’ESTADÍSTICA

Aprofitant el tema de l’aigua, a l’Aula Hospitalària s’ha pensat en fer una estadística de les pluges que tenim a Badalona cada mes.

Amb l’ajuda de tots els nens i nenes que han anat passant per l’hospital, s’aniran creant calendaris on s’apuntarà el temps que fa cada dia.

Avui, finalment, desprès d’un mes de treball hem pogut comprovar que durant aquest mes de setembre ha plogut 3 dies, que representa el 10% (alguns d’aquests dies només van caure quatre gotes).

Esperarem al mes vinent per veure com evoluciona aquesta estadística.

Aida (17 anys)