UN DIA DE NASSOS

L’ONG Pallapupas-Pallassos d’hospital han preparat “UN DIA DE NASSOS”! El proper dissabte 1 d’octubre els principals espais d’oci de Catalunya (Port Aventura, El Tibidabo, El zoo de Barcelona i l’Aqualeón) col·laboren obrint les seves portes a un preu molt especial!

Els diners que es recullin aniran destinats a donar suport als Pallapupas, que cada dia visiten nens i nenes ingressats als hospitals de Catalunya.

Podeu trobar més informació a: www.undiadenassos.org

Nosaltres hi hem donat suport repartint nassos! Aquí podeu veure al Pedro, al seu cosí i a en Dani “fent el pallasso“.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a UN DIA DE NASSOS

  1. isabel diu:

    que gran voluntariado el de hacer reir a los niños en esos momentos tan dificiles y que guapos estan con esas narices de pallasos, pero casi no las necesitan para tener la cara de pallasitos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *