Daily Archives: 25 febrer 2009

El carnaval al col·legi

dsc03979.JPGdsc03968.JPG FOTOS CARNAVAL

DIA DEL CARNAVAL

Al col·legi Albert Vives el dia 20 de febrer, divendres, vam celebrar el carnaval. El rei carnestoltes va manar que portéssim alguna cosa al cap al de matí. En Víctor es va pintar els cabells de color or i plata, en Jarek va portar una gorra, en Daniel una barretina, en Juan Manuel va portar un mocador de pirata...

Després del pati va aparèixer el rei Carnestoltes i va fer un pregó i vam ballar fins a la una. El rei Carnestoltes va dir a les senyoreta Ramona i Pepita que sortissin a saludar perquè era l’últim any que es quedaven a l’Albert Vives perquè es jubilaran.

A la tarda ens van disfressar de pintures de diferents pintors com ara Dalí, Kandisky i Miró, vam tonar a ballar i vam menjar coca amb xocolata calenta.

Amb ho van passar molt , molt, molt bé.

 

DANIEL, JAREK, JUAN MANUEL I VÍCTOR

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/nn2464XeBhE" width="325" height="250" wmode="transparent" /]