Daily Archives: 5 febrer 2009

EL DIA QUE VAM ANAR A LA PISCINA

dsc03920.JPGdsc03907.JPGdsc039091.jpg

Hem sortit de l’escola, hem passat per l’Escorxador i més tard hem passat pel Parc del Segre. A dintre del Parc del Segre ha caigut la Belén, pel gel. Després ja hem arribat a la piscina. Nosaltres hem entrat a canviar-nos la roba i hem entrat a la piscina.

La Belén ens ha dit que faríem uns jocs. I el primer joc era que havíem d’arribar al final de la piscina. Un altre era que havíem d’agafar sota l’aigua els cercles, però només teníem un minut. I després hem tornat a l’escola. M’ha agradat molt la piscina.

Jarek

AULA D’ACOLLIDA CEIP ALBERT VIVES

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/watch?v=nn2464XeBhE" width="undefined" height="undefined"/] FOTOS DE LA SORTIDA AL MERCAT

Hola som els nens i nenes de Aula d’Acollida del Col·legi Albert Vives de la Seu d’Urgell. L’Aula d’Acollida serveix per aprendre català els nens i les nenes que vénen d’altres països. Ara som vint-i-dos alumnes i estem repartits de la següent manera :

 Dos de segon, set de tercer, quatre quart, quatre de cinquè i cinc de sisè.

Tenim dues mestres que són la Belén i la Coloma.

Venim dels seguents països: Algèria, Argentina, Bolívia, Colòmbia, Marroc, Perú, Polònia, Portugal, República Dominica, Uruguai i la Xina. A l’aula d’Acollida fem fitxes de Mates, Català, Naturals. També fem jocs de taula com l’oca, Olivia, quién es quién ,també juguem a relacionar imatges amb el seu nom. Llegim còmics com el Cavall Fort, el Tatano i la Cuca Fera, i ens agrada molt llegir les aventures de la familia Pica Flor. Treballem amb l’ordinador, mirem les notícies de l’Info k i Les faules de l’Isop de la tv3 a Internet i una vegada, la professora ens va ensenyar el programa de Crackòvia.

Hem fet sortides com anar al mercat a comprar fruites i la més divertida que vam anar a la piscina coberta de la Seu.

Esperem que us agradi el nostre bloc. Fins aviat