Aquí teniu una recepta de tardor, pastís de carbassa. La vam elaborar entre tots, primer vam anar al mercat a comprar i després vam cuinar el pastís i ens el vam menjar. Boníssim!!!
RECEPTA:PASTÍS DE CARBASSA
Ingredients:
· Pasta brisa
· 400gr. de carbassa
· 2 ous
· 400ml. de llet evaporada o crema de llet
· 330gr. de sucre morè
· Una culleradeta de canyella en pols
Preparació:
Posa la pasta brisa en un motlle rodó. Enforna la base aproximadament 10 minuts a 180ºC.
Pela la carbassa i talla-la a trossets. Posa els trossos de carbassa a coure al forn, millor a la papillot, embolicat en paper d’alumini, fins que quedi ben cuit.
En un bol barreja la carbassa cuita, les nous, la llet, el sucre morè i la cullerada de canyella en pols, també es pot afegir una mica de gingebre. Tritura tots els ingredients amb una batedora i aboca aquesta barreja sobre el motlle amb la pasta brisa enfornada. Posa a coure al forn durant 30 minuts a 180ºC. També es poden afegir fruits secs.