No sé si aquesta és la setmana de la felicitat, però tant se val, ja que ho pot ser cada setmana.

He après que ningú és perfecte
fins que no t’enamores.
He après que… la vida és dura
Però jo ho sóc més!!
He après que les oportunitats no es perden mai
Les que tu deixes marxar les aprofita un altre.
He après que…
quan sembres rancor i amargura
la felicitat se’n va a un altre lloc.
He après… que necessitaria fer servir sempre paraules bones…
Perquè demà potser s’han d’empassar.
He après… que un somriure és una manera econòmica de millorar el teu aspecte.
He après… que no puc triar com em sento però sempre puc fer alguna cosa.
