QUÈ FEM?

Alguns alumnes a classe, a l'Aula d'Acollida

A l’Aula d’Acollida cada setmana fem moltes coses, com, per exemple:

INFO K: Amb la Sacri escoltem notícies del món i escrivim les paraules o les frases que recordem.

Després juguem al “joc de la memòria” amb les paraules que hem escrit.

SOCIALS: Amb l’Enric fem dossiers de geografia.

NATURALS: Amb la Sacri estudiem el cos humà i fem activitats en un dossier. A vegades, anem a l’ordinador per fer activitats del seu bloc.

MATEMÀTIQUES: Amb la Teresa fem problemes i jocs de matemàtiques.

MÚSICA: Amb en Jordi cantem cançons tradicionals i modernes catalanes. A vegades fem estiraments que ens ajuden a cantar.

DOSSIER: Amb la Teresa, en Jordi i en Joan fem cadascú uns dossiers amb activitats de llengua catalana.

CATALÀ: Amb la Rosa Maria practiquem el català amb poemes, debats, lectura, etc.

I amb la Sara fem presentacions de cada alumne, dels nostres països, dels menjars típics, etc.

BLOC: Amb la Sara fem aquest bloc: pengem imatges i vídeos, introduïm la notícia de la setmana, etc.

A més, de tant en tant també fem jocs en català, com “xifres i lletres” o alguna sortida com la de la trobada de les Aules d’Acollida de Girona.

També hi ha hores que les fem amb el nostre grup, com, per exemple: Dibuix, Educació Física, Matemàtiques, Anglès o Francès.