ARRELARREU CONTES

Els passats dies 23, 24 i 25 de febrer els alumnes de l’aula d’acollida han representat un conte a la Biblioteca de Taialà, a l’escola de Domeny i a l’escola de Taialà.

El projecte consisteix en explicar un conte del país d’orígen al públic infantil.

Vam adaptar la llegenda del Sací Pererê, típica del Brasil, i també vam adaptar-ne una cançó per iniciar i finalitzar la representació del conte.

Si bé la primera representació a la biblioteca va anar bé, les altres representacions, han estat cada vegada millor. Els alumnes han agafat confiança en si mateixos i fins i tot gust per l’escenari.

Hem de donar les gràcies als alumnes per la seva entrega i dedicació i especialment a l’Adriana, voluntària d’Omnium cultural que ha vingut quatre sessions a ajudar-nos amb la representació.

Ha estat una experiència molt positiva, que esperem que es pugui tornar a repetir.

Reportatge TV Girona

“Ciutadans de Girona, ciutadans del món”

El passat divendres dia 13 de novembre, vam realitzar la sortida per anar a visitar l’ajuntament.

Vam començar la jornada a les 9 del matí a la Casa de Cultura de la Mercè. Allí totes les aules d’acollida van fer la presentació del seu centre i en acabar vam cantar conjuntament la cançó “Obre els ulls” dels Catarres.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OkqJs1N3TW0[/youtube]

En acabar la jornada vam fer la ruta per cinc llegendes de la ciutat:

Cap de l’ajuntament, el banyeta, el vampir de la rambla, el Tarlà i el cul de la lleona.

Estrenem el nou curs 2015-2016

Els alumnes d’aquest curs a l’aula d’acollida:

Alumnes de segon any:

Brenda Da Silva – 3A, Richard Lionel  – 3B, Roxana Alvarez- 3C, Kendry Costa – 4D, Enthony Lionel – 4D, Daniela Espinoza 4E, Juan sebastian Pretel – 4E, Gustavo Cavalcanti – 4E.

Alumnes nous:

Bruno Alves – 1E, Silvia Andino – 4C, Benjamín Velásquez – 4D, Sergiu Stan, Ronald Andrés – 2D

Professores:

Pilar Vivet, Rosa Mª Matamala, Sílvia Rovira, Mercè Trabal i Gemma LLorà