12 sessió.- 16-12-13.- Prenem apunts d’un film o de la premsa
La historia de Cataluña
http://www.youtube.com/watch?v=FfkK7FKUyNk&feature=em-share_video_user
Buscar una notícia nacional i treure el més important:
Veure un episodi i treure conclusions
http://www.tve.es/alacarta/videos/isabel/
Buscar una notícia local i explicar-la en poques paraules
http://www.diaridetarragona.com/
11 sessió.- 09-12-13.- Com estudiem ?
1.- Lliuro els treballs pendents
2.- El dilluns de la setmana que ve recolliré els portafolis.
3.- Avui treballarem l’autoestima
http://www.xtec.cat/~jcruz/t_estudi/
Tècniques d’Estudi d’ “Aprens”
01.- Elegir un bon lloc d’estudi.
02.- Organitzar-se
03.- Conrear la teva autoestima
04.- La lectura
05.- El subratllar
06.- Els esquemes
07.- Els resums.
08.- Els gràfics.
09.- Els apunts
10.- La memòria.-
11.- L’atenció.
12.- Els examens, els controles i les proves.
Exemples de croquis i de gràfics:
EL teorema d’Arquímedes
Com mesurem la temperatura?
Urko Carmona: Campió mundial de paraescalada.-
10.- Sessió 02-XII-13.- Nick Vijucic.-
http://www.youtube.com/watch?v=0O3xDmXmHU8
10 minuts
http://www.youtube.com/watch?v=eORMM96cYlQ
20 minuts
http://www.youtube.com/watch?v=wiHEPO6BgX8
10 minuts
Mira i escolta el vídeo i fes una crònica de l’experiència
07.- Sessió 11-11-13 Exemples de mapes mentals.-
Un link sobre mediació i per la pau.-
http://cami-per-la-pau.blogspot.com.es/p/material.html
Tot seguit pots veure els mapes mentals i un conceptual realitzats per companys/es de la teva classe
06.- Sessió 04-11-13.- El meu cervell.-
1.- El meu cervell té dos hemisferis cerebrals
2.- On es porten a terme les meves vuit intel·ligències.-
3.- Cada hemisferi té unes capacitats que li són pròpies:
4.- Una de les coses que he d’aprendre és com fer que els dos hemisferis cooperin de forma conjunta i equilibrada
5.- Un programa de ràdio sobre els hemisferis cerebrals.-
Clica a sota sobre el link.
05 sessió. Repassem els mapes conceptuals i aprenem els mapes mentals.-( Fem esquemes).-
Mapa conceptual
Mapa mental: com és fa?