01.Sessió . Pas 01. 30-IX-13.- En marxa una cursa per aconseguir molta més autonomia a aprendre a aprendre.-

En primer lloc valorem:

1.- Quines matèries ens agraden més i quines ens costen més?.

2.- Quin temps dediquem a les tasques escolars a casa (TEC)?.

3.- Quina hora les portem a terme!

4.- Ens és possible estudiar o fer les tasques en grup?

5.- Qui vetlla (pare, mare, familiar, tutoria..) per les nostres tasques TEC?

6.- Quan tenim preguntes i/o dubtes a plantejar a fer a casa i necessitem ajuda d’altres a qui ens adrecem? Al pare/mare/germa/ana,altres.

 

Comencem a exposar les tècniques més importants en Aprens a Aprendre:

L2+SER=   Lectura lenta, lectura ràpida, subratllar, esquematitzar i recitar.

I.- Dues lectures: una lenta i l’altra ràpida.-

1.- Lectura lenta: clarificar les paraules que no se el significat.

2.- Lectura ràpida: calcular la meva velocitat de lectura i de comunicació oral mental.

II.- Tractament de la informació:

3.- Subratllar

4.- Esquematitzar:

4.1.- Resumir (RE)

4.2.- Pendre Apunts (PA)

4.3.- Mapes Conceptuals (MC).

4.4.- Mapes Mentals (MM).

4.5.- Mapes Decisoris (MD).

5.- Recitar.-

5.1.- Cartes

5.2.- Targetes

5.3.- Taules d’entrenament

5.4.- Taulers d’assaig de jocs cooperatius.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *