ENS VISITA UNA TORTUGA

Ahir vam estar veient fotos de diferents animals que viuen al mar, com per exemple: taurons, peixos, dofins, estrelles de mar, pops, tortuges….

Van sorgir diferents converses, entre elles que un nen de la classe tenia una tortuga a a casa i estaven tant contents els companys que li vam dir que si els pares li deixaven que la podia portar un dia a la classe.

Dit i fet avui ens l’ha portat.

Els nens en ordre l’han pogut veure tocar…. ens ho hem passat d’alló més bé.

ESCOLTO EL MAR

escolto el marJa fa uns dies que una nena de la classe va portar una “caracola de mar” per posar-la al racó que tenim sobre el projecte del nom de la classe. Els hi vaig dir que fariem com un experiment, que un a un ens aniriem posant la caracola a l’orella, l’altre ens la tapariem i tancariem els ulls i després haurien d’expressar en paraules allò que havien sentit.

Ens ho vam passar molt bé va ser una experiència molt interessant.Mireu mireu

esolto el mar

escolto el mar

CONCURS DE LECTURA

HOLA LES ESTRELLES DE MAR CADA DIJOUS A LA TARDA FAN UN CONCURS DE LECTURA, CADA NEN HA DE LLEGIR UNA TARJA ON HI APAREIXEN DIFERENTS PARAULES, FRASES SEGONS EL NIVELL DE CADA NEN. SI ACONSEGUEIXEN LLEGIR TOTA LA TARJA DE MANERA CORRECTA REBEN UN REGALET.