LES ESTRELLES DE MAR

HOLA ELS ALUMNES DE 1ER DE PRIMÀRIA DE L’ESCOLA AGNÈS ARMENGOL HAN ESCOLLIT SER LA CLASSE DE ESTRELLES DE MAR.

5 thoughts on “LES ESTRELLES DE MAR

1. Núria

Hola! a la nostra escola tambè tenim una classe amb el nom d’estrelles de mar. Som de p-5 i poc a poc anem fent el projecte. Seria bo poder intercanviar informació. De moment nosaltres hem treballat el nom (les lletres, hem après un poema i hem vist les parts de l’estrella.

2. ANA DEBORAH NOSOVITZKY GIULIANO Post author

hola, nosaltres el primer que vam fer va ser identificar que és una estrella de mar i a partir d’aqui hem treballat que viuen en el fons del mar, com són…. també tenim un racó a la classe amb fotos, llibres d’interes….. es treballa de manera molt lenta pero lo important és que s’estan motivant.

3. ANA DEBORAH NOSOVITZKY GIULIANO Post author

hola com va? una pregunta de quina escola ets?
    gràcies.

4. ANA DEBORAH NOSOVITZKY GIULIANO Post author

hola Elsa i familia, sóc l’Ana, espero que us agradi tot el que estem fent a la classe, poc a poc aniré posant més coses a la web i d’aquesta manera vosaltres també podeu participar. Salutacions