El proper dimarts 8 de maig ja arriben els companys alemanys d’intercanvi.
Esperem que sigui una setmana ben profitosa, que us ho passeu bé tots i que no hi hagi cap problema en cap família.
Ja teniu el progama i tornaré a dir-vos el que vam comentar a la reunió de pares: hem d’intentar seguir la vida quotidiana al màxim possible, en alguns casos, potser podeu portar la vostra parella a extraescolars. I, el cap de setmana, potser sí que toca sortir a veure coses del nostre país o de la nostra comarca!
Das Wtter wird schön! (Ens acompanyarà el bon temps, crec!)
Bona setmana