WILLKOMMEN

Aquest és el bloc d’alemany de 2n cicle de l’Escola Anoia. Serà una eina de consulta per als alumnes i les alumnes de la matèria optativa d’alemany, amb posssibilitat de realitzar exercicis en línia, utilitzar material audiovisual, conèixer curiositats de la llengua i la cultura, etc…

A més a més, també hi inclourem informació i novetats sobre l’intercanvi amb Alemanya, que serà el proper mes de novembre!

Viel Spass!

Montse Marí