ONLINE ÜBUNGEN 4t ESO

Podeu repassar els últims temes treballats a partir dels següents exercicis online. Recordeu que podeu consultar els diccionaris de la pàgina de Wörterbücher.

Viel Spass beim Lernen!

Die Zimmer im Haus (les habitacions)

Ein Kreuzworträtsel

Das Haus der Familie Meier (llegeix i escolta el text, intenta entendre’l, després comprova-ho)

Freizeit Übung 1

Frizeit Übung 2

Freizeit (joc per practicar les activitats del temps lliure)

EINE SEIFENOPER ZUM LERNEN (4t ESO)

UNA TELENOVEL·LA PER APRENDRE ALEMANY

Deutsch lernen mit Jojo

Die brasilianische Studentin Jojo sucht den Glück in ihrer neuen Heimatstadt Köln. Sie hat sich verliebt: in jemanden, den sie noch nie gesehen hat. Wird sie ihn treffen?

L’estudiant brasilenya Jojo busca la sort en la seva nova ciutat, Colònia. S’ha enamorat d’algú a qui encara no ha vist. El trobarà?

SETMANA D’INTERCANVI

El proper dimarts 8 de maig ja arriben els companys alemanys d’intercanvi.

Esperem que sigui una setmana ben profitosa, que us ho passeu bé tots i que no hi hagi cap problema en cap família.

Ja teniu el progama i tornaré a dir-vos el que vam comentar a la reunió de pares: hem d’intentar seguir la vida quotidiana al màxim possible, en alguns casos, potser podeu portar la vostra parella a extraescolars. I, el cap de setmana, potser sí que toca sortir a veure coses del nostre país o de la nostra comarca!

Das Wtter wird schön! (Ens acompanyarà el bon temps, crec!)

Bona setmana