Arxiu de la categoria: General
Vella Quaresma
Us proposo pintar, retallar i muntar aquesta Vella Quaresma. Us agradarà. M’agrada aquesta vella quaresma. És molt xula intentaré fer-la. Que bonica que és. M’ha agradat molt aquesta proposta que ens has fet. La provarem de fer. … Continua llegint
PROVES
Estic intentant afegir un nou article al meu bloc. Tot això ho faig per saber si sabré publicar un article a l’hora de fer el meu taller d’informàtica. Crec que amb paper que he tret d’informació ho faré prou bé.
Calendaris litúrgics
Observa aquests calendaris litúrgics. Pots imprimir i pintar els que estan en blanc i negre.
Les persones del món
Els alumnes de cicle inical hem estat parlant de la diversitat de persones que viuen en el món. Ens hem adonat que malgrat que vestim diferent, que vivim en llocs molt diferents i que tenim costums diferents tots som iguals … Continua llegint
Dilluns matí
Bon dia! Estem provant de fer un bloc. Avui no fa tanta calor, una mica de xafogor i ara mateix està plovent. Bona Pluja!
Hola, món.
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!