Vella Quaresma

Us proposo pintar, retallar i muntar aquesta Vella Quaresma. Us agradarà.

Vella Quaresma

 

M’agrada aquesta vella quaresma.

És molt xula intentaré fer-la.

Que bonica que és. 

M’ha agradat molt aquesta proposta que ens has fet. La provarem de fer.

 

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROVES

Estic intentant afegir un nou article al meu bloc. Tot això ho faig per saber si sabré publicar un article a l’hora de fer el meu taller d’informàtica. Crec que amb paper que he tret d’informació ho faré prou bé.

Publicat dins de General | 4 comentaris

Les dotze van tocant

Si cliques damunt d’aquest enllaç podràs escoltar la nadala “Les dotze van tocant”. És una versió catalana. Mira’t el vídeo que l’acompanya. A sota tens la lletra sencera per si llavors la vols cantar tu.

LES DOTZE VAN TOCANT
Les dotze van tocant
ja és nat el Déu Infant
fill de Maria.

El cel és estrellat
el món és tot glaçat
neva i venteja.

La Mare i el Fillet
estan mig morts de fred
i el Vell tremola.

Josep a poc a poc
encén allà un gran foc
i els àngels canten.

En mig de fred i neu,
el foc d’amor d’un Déu
el cors desglaça.

Per això tot van cantant:
ja és nat el Déu Infant
fill de Maria.

Publicat dins de Cançons, Nadal, vídeos | 3 comentaris

Passió, mort i resurrecció de Jesús

Publicat dins de dibuixos, Pasqua, Setmana Santa | Deixa un comentari

Calendaris litúrgics

Observa aquests calendaris litúrgics. Pots imprimir i pintar els que estan en blanc i negre.

Publicat dins de dibuixos, General | Deixa un comentari

La història de l’arca de Noè

Si cliqueu damunt de cadascun d’aquests títols podreu veure i escoltar la història de Noè. Segueix l’ordre perquè està repartida en tres parts.

L\’arca de Noè 1

L\’arca de Noè 2

L\’arca de Noè 3

Publicat dins de vídeos | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Les persones del món

Els alumnes de cicle inical hem estat parlant de la diversitat de persones que viuen en el món. Ens hem adonat que malgrat que vestim diferent, que vivim en llocs molt diferents i que tenim costums diferents tots som iguals i ens hem de respectar. Hem recollit imatges i llibres que parlaven d’aquest tema i llavors hem elaborat un mural. Mireu que bé que ens ha quedat.img_0094

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Publicat dins de dibuixos, General | Deixa un comentari

Dilluns matí

Bon dia!

Estem provant de fer un bloc. Avui no fa tanta calor, una mica de xafogor i ara mateix està plovent. Bona Pluja!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hola, món.

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari